Zoek je een uitgever? | Pas op Uitgevers! | Maria Staal

12,75

Titel: Pas op! Uitgever!
ISBN 9789493173040
Omvang: 96 pagina’s
Formaat: 12,7 x 20,3 cm

Verschijnt 14 november 2019

Reserveer dit boek vandaag nog,
u bent de eerste die het boek ontvangt.

Artikelnummer: 9789493173040 Categorieën: , Tags: , , ,

Beschrijving

Zoek je een uitgever?

Wil je graag je boek uitgegeven hebben, maar weet je niet waar je moet beginnen? Heb je hulp nodig met redactie, productie en marketing? Zoek je een uitgever, maar zie je door de bomen het bos niet meer? In Pas op! Uitgevers! geeft Maria Staal tips hoe je je zoektocht naar een uitgever goed kunt laten verlopen.

Als iets niet helemaal goed voelt, dan klopt dit meestal wel

Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander welke gevaren er op de loer liggen voor schrijvers die een uitgever hopen te vinden. Maar door mooie praatjes te leren herkennen en te gaan vertrouwen op je onderbuikgevoel, hoeft het vinden van een uitgever niet op een teleurstelling uit te lopen.

In dit boek leer je hoe:

  • Onbetrouwbare uitgevers te werk gaan en proberen je in de val te lokken.
  • Je zelf onbetrouwbare uitgevers kunt herkennen.
  • Je goede keuzes kunt maken, zodat je een betrouwbare uitgever krijgt.

Een betrouwbare uitgever

De zoektocht naar een goede betrouwbare uitgever is een weg vol gevaren, met de realistische kans dat je veel geld kwijtraakt. Maar door het volgen van je intuïtie en het doen van research kun je makkelijk erger voorkomen. Als je klaar bent voor een gedegen zoektocht naar een uitgever, dan is dit boek voor jou!

Pas op! Uitgevers! is het derde deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers.

Misinformatie en onduidelijkheid

Tegenwoordig kun je als schrijver kiezen uit twee verschillende routes om je boek uit te geven. Je kunt een uitgever zoeken die de investering op zich neemt en je veel van het technische werk uit handen neemt, of je kunt zelf je eigen boek uitgeven, al dan niet met hulp van professionals die je zelf inhuurt. Beide keuzes hebben voor- en nadelen en kunnen vragen en onduidelijkheden opleveren voor onervaren schrijvers. Beide zijn echter wel goede methoden om jouw verhaal onder de ogen van het publiek te krijgen. Maar als het zo simpel was, dan zou dit boek niet nodig zijn. Voor alle schrijvers, beginnend en ervaren, zitten er addertjes onder het gras.

In deze serie zijn ook verschenen:

Zelf boeken uitgeven
Marketing voor schrijvers

 

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Enkel ingelogde klanten die dit product gekocht hebben, kunnen een beoordeling schrijven.